MO Vysočina 67. ročník, závěrečné setkání

Termín: 13-14. září 2025
Místo: Resort Erich, Sázava 181, 592 11 Sázava (mapa)


Závěrečné setkání fotoklubů, s vyhodnocením tohoto ročníku a výstavou vítězných fotografií, pořádá organizátor tohoto ročníku - Fotoklubu Vysočina Žďár nad Sázavou.

Ubytování včetně společenské části programu a samotného vyhodnocení soutěže proběhne v těsném sousedství Žďáru nad Sázavou, v Resortu Erich, 5 km od centra Žďáru.

V pátek zahájíme setkání neformálním setkáním v restauraci Resortu Erich, v sobotu dopoledne proběhne v konferenční místnosti Resortu Erich vyhodnocení ročníku předání cen a diskuze o principech fungování této soutěže v čase budoucím.

Na sobotní odpoledne je připraven program zaměřený nejen na život a architekturu výjimečného architekta Jana Blažeje Santiniho Aichela, zakladatele stylu nazývaného barokní gotika.
Přidáme k tomu i něco místního folkloru a také výsledků našich fotografických aktivit, bude zde i další zajímavost, tu si necháme jako překvapení.

Určitě stojí za to, zůstat do neděle, nejen kvůli sobotnímu společnému večeru, ale i možnosti nedělního dopoledního toulání/fotografování v centru Žďárských vrchů, které máme doslova za humny.


Úhrada nákladů

Ubytování a stravu si hradí každý účastník setkání sám ( viz. výsledky hlasování ze září 2024 ).

Pořadatel hradí z příspěvků fotoklubů a částečně z vlastních prostředků náklady na pořádání setkání, tj. především

  • nájmy prostor
  • výroba katalogu
  • vstupné do navštívených objektů
  • provoz webu m-ovysocina.cz
  • další související služby nutné k realizaci doprovodného programu

Pořadatel poskytne velmi rád přehled těchto nákladů (vyúčtování ročníku) všem účastnickým fotoklubům za podmínky, že se to stane závazným pravidlem pro veškeré další akce.


Jak si zajistit ubytování

Ubytování je ve více než dostatečné kapacitě rezervováno v Resortu Erich,
Kontaktní informace zde:   https://www.resort-erich.cz/kontakt/
Mapa zde:  https://mapy.com/s/lucazumotu

V resortu je několik možných typů ubytování, počínaje klasickým hotelovým pokojem až po chatky pro 4 osoby, které jsou levnější, vytápěné, moderně zařízené. Stravu je možno řešit v hotelové restauraci nebo z vlastních zásob (kuchyňka v chatkách...)

Resort má víc než dostatečnou kapacitu a je zde domluveno že každý účastník (Fotoklub...) si zajistí ubytování přímou komunikací s recepcí resortu, stejně tak jakékoliv případné změny, platbu apod.

Při rezervaci prosím personálu sdělte, že jste účastníci setkání fotoklubů.


Informování organizátora o počtech účastníků

Počet účastníků setkání nemusí být totožný s počtem ubytovaných, což se asi týká především fotoklubů z blízkého okolí ( HB, Polná, Jihlava ), kde je možné, že na setkání přijedete, ale nocovat zde nebudete. 

Pro organizaci vlastního programu nepotřebujeme vědět, kolik Vás zde bude nocovat (to si vyřešíte přímo s ubytovacím zařízením), ale kolik se vás zúčastní programu.

Jakmile budete znát počet účastníků, zašlete nám prosím informaci vyplněním tohoto jednoduchého formuláře: https://forms.gle/9emKtRvWT4n6WRdq5

Pokud by následně došlo ke změně, pak
- vyplňte formulář znovu s aktuálními informacemi
- my původní smažeme a použijeme ten nejaktuálnější.


Časový itinerář

Pátek

17:00 - 19:00 Přivítání účastníků, kteří přijedou již v pátek
Proběhne v restauraci Resortu Erich. Žádné oficiality, protože informace o programu budou mít všichni již dříve k dispozici elektronicky. Případné zodpovězení dotazů a/nebo nejasností.

19:30 Neformální večerní posezení v restauraci Resortu Erich

Sobota

09:15 - 10:00 Prezence účastníků (bydlících i přijíždějících) v sále RE (Resort Erich)

10:00 - 11:30 Hlavní program v sále RE

11:45 - 12:45 Oběd v sále RE

12:45 - 17:00 Odpolední program - podrobnosti dostanou účastníci na místě

18:00 - Večeře v RE

19:00 - Společenský večer v RE

Neděle

09:00 Odjezd na domluvenou lokalitu v prostoru Žďárských vrchů, společní (foto)procházka